.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس ؛
چای چایکاران دم نمی‌کشد
ابوالفتح نیکنام با بیان اینکه چایکارن هنوز مطالبات خود را به طور کامل دریافت نکرده‌اند، گفت: در سال حمایت از تولید ملی پرداخت مطالبات چایکاران می‌تواند از واردات محصولات کشاورزی جلوگیری کند.
چای چایکاران دم نمی‌کشد

شمال نیوز: نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس با بیان اینکه چایکارن هنوز مطالبات خود را به طور کامل دریافت نکرده‌اند، گفت: در سال حمایت از تولید ملی پرداخت مطالبات چایکاران می‌تواند از واردات محصولات کشاورزی جلوگیری کند.

به گزارش شمال نیوز ، ابوالفتح نیکنام در گفت‌وگو با خانه ملت با بیان اینکه مطالبات چایکاران هنوز به طور کامل پرداخت نشده، گفت: دو مرحله از سه مرحله مطالبات چایکاران تا کنون پرداخت نشده است و کشاورزان همچنان نسبت به این موضوع گلایه دارند.

نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی افزود: پرداخت مطالبات چایکاران از دو جهت برای آن‌ها اهمیت دارد اول اینکه به زندگی معیشتی چایکاران سامان می‌بخشد و دوم از نظر روحی و انگیزشی به چایکاران کمک جدی می‌کند.

وی با بیان این که در سال‌های گذشته چایکاران فقط وعده شنیده‌اند، تأکید کرد: در سالی که با نام حمایت از تولید ملی نام‌گذاری شده است، حمایت از چایکاران و پرداخت مطالبات آنان می‌تواند از واردات چای خارجی جلوگیری کند.

نیکنام ایران را بهترین نقطه برای کشت چای دنیا معرفی و تصریح کرد: سیستم مدیریتی در ارتباط با تولید و کشت چای آنچه که باید در قبال چایکاران انجام می‌داده را نکرده است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس هشتم واردات چای را منحصر به افرادی خاص دانست و ادامه داد: این افراد که واردات چای در اختیار گرفته‌اند به دنبال ضربه زدن به تولید داخل هستند و از این راه سود گزافی به جیب می‌زنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.